Στο ρεσιτάλ πιάνου που έδωσε η Έλσα Φήταμ στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ελληνο-Αμερικάνικης Ένωσης στην Αθήνα στις 3 Μαΐου 2017, με τίτλο «Μουσική και συμβολισμός», ως μέρος του προγράμματος εκδηλώσεων της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών για την περίοδο 2016-17, αναφέρεται το περιοδικό της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών «Πολύτονο», στην τελευταία έκδοσή του.
Ειδικότερα, στο δημοσίευμα αναφέρονται μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Καθώς τελειώνει η περίοδος των συναυλιών του χειμώνα και ετοιμαζόμαστε για διακοπές, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για άλλη μία φορά από το βήμα του περιοδικού, όλους τους μουσικούς που στήριξαν έμπρακτα και αυτή τη χρονιά, τις συναυλίες της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στις συναυλίες που διοργανώνονται στο Ινστιτούτο Γκαίτε, στο Θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης και στην Αίθουσα Συναυλιών του Ωδείου Φίλιππος Νάκας.
Όλοι ανεξαιρέτως οι μουσικοί λαμβάνουν μέρος στις συναυλίες αυτές και ερμηνεύουν τα έργα των συνθετών, χωρίς αμοιβή, συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο στην προσπάθεια να συνεχιστεί το δύσκολο έργο της Ένωσης, παρά την παντελή απουσία οποιασδήποτε οικονομικής στήριξης από την Πολιτεία.
Ειδικότερα, όσοι από εμάς είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τις δύο τελευταίες συναυλίες στις 25 Απριλίου και 3 Μαΐου, διαπίστωσαν για μία ακόμη φορά, το εξαιρετικό επίπεδο των σολίστ των δύο συναυλιών.
Στην πρώτη, η οποία έγινε στην Αίθουσα του Ωδείου Φίλιππος Νάκας, ο νεαρός -και διεθνώς βραβευμένος ήδη- πιανίστας Κωνσταντίνος Δεστούνης, ερμήνευσε με μοναδικό τρόπο τα έργα για πιάνο του Ακαδημαϊκού και προέδρου της Ε.Ε.Μ. Θόδωρου Αντωνίου Ακουαρέλες, Πρελούδιο και Τοκάτα, Συλλαβές, Επτά Ρυθμικοί Χοροί, Σονάτα και Entrata.
Στη δεύτερη, η ταλαντούχα πιανίστα Έλσα Φήταμ, ανταποκρίθηκε με θαυμαστό τρόπο σε ένα ρεπερτόριο αξιώσεων που περιελάμβανε το έργο Gaspard de la nuit του Maurice Ravel, δύο έργα (3 Irish Legends και The Banshee) του Henry Cowell, καθώς και τα έργα Night Mode του Βαγγέλη Συμσίρη, Un rayon de soleil dans un tourbillon de neige της Ελένης Σκάρκου και τρία κομμάτια από τον κύκλο για πιάνο Αόρατα Τοπία op. 91, του Ιωσήφ Παπαδάτου».