Το κόστος της μελέτης θα χρηματοδοτηθεί με πόρους του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου, το ύψος των οποίων φτάνει τις 17.000 ευρώ, ενώ σύμφωνα με τον πρόεδρο του Λ.Τ Μίνωα Αλεφαντινό ελάχιστα θα είναι τα έργα υποδομής που θα πρέπει να γίνουν στο χώρο για να μπορέσει να καταστεί εφικτή η προσγείωση των υδροπλάνων.
Η Κρήτη μαζί με τις Κυκλάδες, τις Σποράδες και τα Νησιά του Ιονίου είναι οι πρώτοι σχεδιαζόμενοι προορισμοί των υδροπλάνων για τις αρχές του επόμενου χρόνου. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, από τη μελέτη σκοπιμότητας για τη λειτουργία των υδροπλάνων στην Κρήτη που εκπονήθηκε από τις εταιρείες K2 Smart Jets και Ελληνικά Υδατοδρόμια, τα αποτελέσματα είναι άκρως ενθαρρυντικά και οι προοπτικές εξαιρετικές.
«Η Ελληνική Εταιρία Υδατοδρομίων θα φτιάξει τη μελέτη, και το φάκελο με τις αδειοδοτήσεις που απαιτούνται για να δημιουργήσουμε το υδατοδρόμιο στο Ρέθυμνο. Εξαρχής ήμασταν θετικοί σε μια τέτοια προοπτική και στη διάρκεια συνεδρίασης του Δ.Σ του Λιμενικού Ταμείου, ψηφίσαμε την ανάθεση της μελέτης στην εταιρεία αυτή. Μας έκανε μία καλή έκπτωση γιατί ήμασταν οι πρώτοι που τολμήσαμε το εγχείρημα αυτό. Έχουμε ήδη στα χέρια μας έγγραφο επίσημο από μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται καθαρά στο χώρο των υδροπλάνων, η οποία μας δηλώνει το ενδιαφέρον της για να γίνει το Ρέθυμνο κομβικό σημείο, κόμβος για τα υδατοδρόμια στην Κρήτη και είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, γιατί για ακόμη μία φορά αποδεικνύεται ότι προσπαθούμε να αναπτύξουμε, προσπαθούμε να εξοπλίσουμε και να εκμεταλλευτούμε αποτελεσματικά προς όφελος της πόλης, την λιμενόλεκάνη μας» λέει μιλώντας στα «Ρ.Ν.» ο πρόεδρος του Λ.Τ, σημειώνοντας πως ο στόχος είναι το 2014 το υδατοδρόμιο του Ρεθύμνου να είναι έτοιμο.
Πρόκειται για υδροπλάνα δυναμικότητας 19 θέσεων, τα οποία πετούν σε χαμηλό ύψος 130 μέτρων. Για την προσγείωσή τους, απαιτούνται περίπου 15 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα προσεγγίσουν τη θάλασσα και περίπου 80- 100 μέτρα απόσταση, για να «δέσουν» και να αποβιβάσουν με ασφάλεια τους επιβάτες. Ο κ. Αλεφαντινός, εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τις εξελίξεις αυτές, που όπως τόνισε σηματοδοτούν νέες προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη του Ρεθύμνου: «Τα δρομολόγια ενσαρκώνονται και από το αν δημιουργηθούν υδατοδρόμια και σε άλλους προορισμούς. Η ευχή όλων μας κι αυτό είναι που θέλουμε, είναι να γίνει ένα μεγάλο δίκτυο με υδατοδρόμια, γιατί μόνο τότε θα υπάρχει μια ποικιλία και δυνατότητα γραμμών για πολλά μέρη. Βέβαια, σημαντικό είναι ότι τα υδροπλάνα αυτά στους πλωτήρες μέσα έχουν ρόδες οπότε μπορούν να φύγουν από το Ρέθυμνο και να προσγειωθούν για παράδειγμα στην Πάρο που έχει αεροδρόμιο. Θεωρούμε ότι το Ρέθυμνο λόγω της θέσης του, καθώς βρίσκεται στην μέση της Κρήτης έχοντας και το μεγάλο προτέρημα ότι κατευθείαν ο επισκέπτης βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, προσπαθούμε να εκμεταλλευτούμε τα πλεονεκτήματα αυτά στο μέγιστο δυνατό. Από τις ενδιαφερόμενες εταιρίες οι πληροφορίες μας λένε ότι στην αρχή δημιουργείται ένα τόξο Κύθηρα-Μήλος, Κάρπαθος, Σαντορίνη και το επόμενο μεγαλύτερο τόξο που θα είναι Πελοπόννησος- Καλαμάτα-Αθήνα-Μύκονος και Ρόδος. Η φιλοδοξία μας είναι η βάση από όπου θα γίνετε αυτή η ακτίνα να είναι το Ρέθυμνο», δήλωσε ο πρόεδρος του Λ.Τ. Μ. Αλεφαντινός.
Κορωνοϊός: Οι ΗΠΑ ενέκριναν για επείγουσα χρήση το χάπι της Pfizer
Η ρυθμιστική αρχή υγείας των ΗΠΑ ενέκρινε για επείγουσα χρήση το χάπι της Pfizer για την Covid. Όπως μεταδίδει το...